یکی از زیباترین شعب چلوکباب رفتاری،  شعبه های بام لند این مجموعه می باشد. در مورد بام لند و موقعیت جغرافیایی آن بیشتر بدانبم:

درباره بام لند

کارشناسان اقتصاد بین‌المللی ایران را به درستی بکرترین بازار بزرگ جهان نامیده‌اند؛ کشوری پهناور و در حال توسعه که پایتخت پرجمعیت آن به تنهایی حجم قابل توجهی از عرضه و تقاضای محصولات و خدمات را به خود اختصاص داده است.

نیاز به آرامش و امنیت در کنار خانواده یا دوستان و لذت بردن از خرید همراه با خوردن و آشامیدن به صورت تجربه‌ای منحصر به فرد، تنها بخشی از رؤیایی است که بام‌لند برای تحقق آن طراحی شده است.

مرکز تجاری تفریحی که در ساحل دریاچه شهدای خلیج فارس در قالب ۱۲ ویلای دو طبقه مستقل طراحی شده و مجموعه‌ای از نام‌های تجاری معتبر داخلی و بین‌المللی را گرد هم آورده تا در کنار بازی و ورزش و گشت‌وگذار با خریدی دلنشین لحظه‌های ناب بام‌لند را رقم بزنید.

مجموعه‌ای از رستوران‌ها و کافه‌های طراز اول، با چشم‌اندازی منحصر به فرد در یک جا، فرصتی مناسب برای خانواده‌ها و صاحبان کسب و کار خواهد بود تا آرامش را در تهران تجربه کنند.

گروه مهندسی بام در شرح اهداف خود برای طراحی و ساخت سرزمین بام تلفیق شهر فرهنگ، شهر سلامتی و شهر موسیقی را هدف گرفته بود. معماری زیبای ایرانی بام‌لند که مرهون خلاقیت معماران خوش‌ذوق سرکار خانم مریم یوسفی و جناب آقای مرتضی ادیب بوده، همزمان با به‌خدمت‌گرفتن امکانات مدرن برای رسیدن به استانداردهای بین‌المللی نشانی از فرهنگ پرآوازه و پرسابقه ایران زمین در خود دارد. موقعیت‌یابی بی‌نظیر این مرکز تجاری تفریحی بدون شک آن را به شهر سلامتی بدل ساخته است. همجواری با پارک جنگلی ۹۵۰ هکتاری چیتگر و دریاچه ۱۳۰ هکتاری شهدای خلیج فارس که با ۱۲۰ هکتار مجموعه تفریحی احاطه شده، موقعیت بام‌لند هواداران تندرستی را به سوی خود جذب خواهد کرد. نزدیک به ۶کیلومتر مسیر زیبای پیاده روی، مجهز به سیستم تصفیه هوای طبیعی جنگل و دریاچه، مسیر دوچرخه سواری در کنار قایق‌رانی و ماهی‌گیری و سوارکاری به راستی بام‌لند را به سرزمین تندرستی بدل کرده است. طراحی آمفی تأتر روباز و سرپوشیده و در نظر گرفتن چهار سالن سینما با تازه‌ترین تکنولوژی روز صدا و تصویر دنیا در کنار فضاهای باز زیبایی که برای اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری پیش‌بینی شده فراتر از شهر موسیقی بام‌لند را به شهر هنر بدل کرده است.

مدیریت این فضای منحصر به فرد برای رسیدن به آرمان‌های بزرگ و ستودنی طراحان پروژه از ابتدا به اندازه معماری و اجرای پروژه اهمیت داشته است. تعیین کانسپت کلی مرکز، چیدمان درست برندها و خدمات، به کارگیری و آموزش پرسنل و متخصصین رشته‌های گوناگون و مدیریت مرکز خرید، هر یک به تنهایی موضوعی مهم و تأثیرگذار در احساس مسافران و ساکنان سرزمین‌بام خواهد بود که گروه تخصصی ثنانور انجام آن را برعهده گرفته است. گروه ثنانور که متشکل از صاحبان وزین‌ترین برندها در زمینه‌های مختلف تولید، خدمات و تجارت با سوابق روشن علمی و اجرایی است با نگاه تخصصی و اشراف به ریزه‌کاری‌های اجرایی و تکیه بر اصل طلایی مشتری‌مداری از بام‌لند شهری خواهد ساخت که دوستش داریم.

بام‌لند تجربه‌ناب آرامش و اطمینان